Emosi

Aku sakit hati sangat tanpa sebab.
Tidah tahu apa yang sedang bermain di fikiran sehingga aku rasa aku tak mampu nak tanggung perasaan ini.
Mampukah aku melepaskan dia setelah mengenalinya selama setahun.
Biarpun sebentar sahaja mengenali dia, tapi banyak benda aku belajar daripada hubungan ini.
Kami bukan couple, kami hanyalah partner yang tiada arah.
Tak tahu apa masa depan kami.
Perasaan ini membuat aku rasa semakin marah dan marah dan marah.
Bolehkah aku memberi peluang kepada orang lain sedangkan hati ini masih mengharapkan dia.
matang ke aku jika aku terus bersikap begini.
I'm already 27 years old. hahaha
confirm kena jadi matang
So, the conclusion is....
I need to always think positive.
habiskan master, tak kisah ada calon ke tak.
Yang penting kena take care of yourself
jaga pemakanan
jaga badan
sebab badan nak pakai lama
lagi2 kalau kahwin lambat tu lagi la kena jaga
at least ada seorang untuk dilahirkan sebagai generasi seterusnya
be yourself
jangan mudah mengalah
benda kau sudah pegang, jangan dilepaskan selagi kau belum tunjuk apa kekuatan sebenar kau
Please ignore semua yang membuat kau rasa resah, sedih, marah.
Benda tu tak akan kekal selamanya
Ini hanyalah pinjaman semata2
Pulangkan la jika ia bukan milik kita
Dan jaga lah sebaiknya jika benda itu betul2 milik kita
Wallahu'aalam
Assalamualaikum..

Comments

Popular posts from this blog

Revenge

INDAHNYA PERSAHABATAN

TAK PAHAM...