TAK PAHAM...

Assalamualaikum... saya tak tahu kenapa saya nak bagi tajuk saya tak paham..sebab saya memang tak paham kot..ini pasal rakan saya dekat facebook..dulu ada sorang ni add saya..so, saya accept jela..sebab saya ni memang x kisah kenal ke x,asalkan saya ada ramai kawan dekat facebook saya...haha..lepas 2 besoknye dye IM la dengan saya..dye bahasakan saudari dekat diri saya..agak kelakar la sebenarnya..tapi saya biarkan jela..masa 2 saya masih dengan si polan 2..saya bai tahu dia..tapi dye cakap jangan layan sangat orang 2..and then saya IM dye macam biasa je la..memang x de perasaan ap2 pon..tapi lepas dah selalu IM dengan dye., saya rasa macam dye yang ada perasaan dekat saya..saya memang x suka orang macam 2..sebab perasaan 2 masih ada lagi pada si polan 2..saya memang nak kawan je dengan orang 2..ari tu orang 2 minx no telefon rumah saya..memang x la kalau nak bagi 2..lepas 2 dye minx nO telefon saya..mula2 saya memang x nak bagi..tapi sebab dye asyik minx je..and sebab saya anggap dye just kawan je..saya bagi je la..lepas 2 nak call la, selalu miskol..memang x tahan la kan..bengang dibuatnye..dah la x kenal..,lepas 2 nak call2 pulak..memang salah saya la bagi dia no telefon saya..saya bukan benci dekat dia., tapi saya memang x suka dengan orang yang bersikap macam 2..ok la..2 sahaja ok..rindu nak update blog..haha..ASSALAMUALAIKUM..:)

Comments

Popular posts from this blog

INDAHNYA PERSAHABATAN

Revenge