INDAHNYA PERSAHABATAN




ASSALAMUALAIKUM....
hari ni saya nak cerita sikit pasal kawan ni....dari dulu saya susah nak cari kawan yang betol2 memahami saya....kadang2 kawan ni masa kita senang je dia ada untuk kita..waktu kita sedih dia x de pon nak pujuk kita.ke, menenangkan kita pon tidak...saya selalu terfikir macam mana nak cari kawan yang betol2 memahami saya.sekarang pon saya x pasti yang kawan saya sekarang betol2 boleh jadi sahabat saya atau x..walaupun mereka ada kekurangan, saya x kisah..asalkan mereka dapat jadi kawan yang terbaek buat diri saya.. saya ada kawan saya yang sorang ni...dulu saya x berapa rapat la dengan dia kan...tapi sekarang makin rapat lak..hehehe...masa first2 2 pon..saya suka gak buat2 x layan dia...tapi dia tetap nak berkawan dengan saya..saya rasa serbesalah sangat dengan dia..dia 2 terlalu baik bagi saya..lemah lembut je orang nye...dia x marah pon kalau saya usik2 dia..senyum je..kadang2 kita x nampak apa yang terbaek untuk kita..padahal dia berada dekat sangat dengan kita..so..



























kepada kawan saya..
maaf jika saya ada buat salah dekat kamu semua..
walaupun ianya kadang2 banyak plak salah faham nye..
biasalah..
adat berkawan kan...
jadi..
saya nak bagi taw..
dimana kamu semua adalah rakan2 terbaek saya...
harap persahabatan kita akan berkekalan hingga nafas terakhir kita..
AMIN...
:)



so, sampai sini sahajalah dulu ye..berita laen bakal menyusul..ASSALAMUALAIKUM..:)




Comments

Popular posts from this blog

TAK PAHAM...

Revenge