Assalamualaikum..

Alhamdulillah harini genap aku berumur 21 tahun.
dah besar rupanya anak Suhaimi dan Badariah ni yeee..hahaa
Tapi kali ni buat pertama kalinya aku sambut dimelaka..
selalunya dekat rumah..huhuhu
tapi xpe..ada kawan yang sambutkan untuk aku..
Syahirah, Adibah, Fadira, Hani, Amirah,dan Syasya
Tapi hani xd ..huhu
walaupun hanya pergi makan je..tapi best!
sebab kawan sayang bawakkan..hahaha..

banyak benda yang menggembirakan harini
sebab hari ni hari aku kot..haha
Tapi tadi sedih sikit je  sebab nak tangkap gambar
tapi x kesampaian..tapi xpe..saya x kisah pon..
sebab bila2 pon saya bleh tangkap gambar..

Happy Birthday Nurul Qayyimah binti Suhaimi
Semoga sentiasa dilindungi olehNya..,
menjadi anak yang solehah,
mendapatkan sijil Diploma yang dinanti-nantikan.ececec..hahaha
dannnn dapat pilihan hati yang sanggup membawa aku ke Jalan Syurga..
Amin... :)




Comments

Popular posts from this blog

TAK PAHAM...

INDAHNYA PERSAHABATAN

Revenge