suatu masa nanti

Assalamualaikum...:)
sebenarnya suatu masa 2 trsngtla umum tajuknya..
tp x pe la kan..biar bnyk sikit postnye..
asyik sibok saja kebelakangan ni..sampai terbiar je blog ni mcm x bertuan je..haha.. 
banyak sangat yg saya impikan suatu hari nanti..cuma kene berusaha untuk dapatkannya..macam juga periksakan...kalo nak keputusan baek kenela berusaha..hee.. :) 
benda yang saya selalau impiankan ialah:-
-saya nak jd hamba yang taat, 
-saya nak jadi anak yang baik, 
-nak jd kawan yang tidak bencikan kawan, 
-nak dapat pointer yang tinggi, 
-nak cari kerja yang baek
-nak cari suami yang soleh..:)
sampai situ la dulukan.. ble dah dapat suami barulah fikir yang seterusnya kan..haha..
semua 2 saya kene usaha untuk tunaikan impian saya sendiri..sampai ble2 la kan..kadang2 ad gak rase give up 2..tp kene kuat semangat..x leh nak lmbik je..impian kemana,diri pon x taw kat mane..
tu yang susahnya 2..orang ni kadang2 je boleh terima perubahan kita..
kene la tngok perubahan kte 2 positif ke x kan..kalo x mmng x suka la kan..
begitu juga dengan diri saya..hope saya akan change to positif only..AMIN.. :)
kalo nak cakap suami ni..hmmm..mcm2 nk kene tngok kan..
sbb kte ni nak cari imam untuk diri kte..kene la cari yang btol2,
supaya dye boleh didik kte, imamkan kte waktu solat, boleh jage diri kte.. 
walaupun lelaki 2 sayang kt kte mcm mne pon..
tapi kan..
dari dulu saya inginkan suami yang x merokok..tapi ramai cakap yang kalo nak cari suami yang x merokok ni ssh sikit la..knpe ekk??x sayang kan kesihatan ke..???x sayang ke bakal isteri n anak2 nty..???or nak cepat tngglkan keluarga dekat dunia ni..???hope lelaki akan fikir sampai kesitu la kan..hope sangat.. :( lelaki ni kalo nak calo isteri ni..x kisah yang mane2..sebab dye boleh bmbng isteri nanti..
tapi si isteri jngnla nk ikut kepala dia je k...hee..k la, sampai sini dulunye..cerita selanjutunya bakal menyusul..Asslamualaikum...:)

Comments

Popular posts from this blog

TAK PAHAM...

INDAHNYA PERSAHABATAN

Revenge