PERMULAAN BLOG SAYA







Disinilah brmulanya kisah hidupku dimana setiap perlakuanku sering dilihat olehNYA..
Aku tahu betapa nikmatnya hidup didunia ini..dan aku sangat bersyukur diatas kurniaan ALLAH..walaupun kadang2 tu ditimpa musibah yang sangat perit buatku..tapi aku redha..kerana setiap yang terjadi itu ada hikmahnye..so,aku mesti  kena tabah...sejak kecil lagi aku sudah dididik oleh mak ayah aku supaya jadilah orang yang paling berguna dalam dunia ini..jangan cepat menyerah walaupun ditimpah musibah..sebab aku selalu dengar cerita bila orang 2 ad masalah,mesti nak cepat mengalah la..sampai ada yang sampai bunuh diri ..aku x nak jadi macam2..sebab aku ada tujuan hidup dalam dunia ni..aku nak cuba balas semua jasa mak ayah aku yang dah banyak menolong aku..kalo nak cerita..panjang sangat nanti..habis blog aku penuh dengan cerita hidup aku lak..nak gak cerita pasal family n kawan2...so,sampai sini dulu..nanti ad cerita baru yang menyusul..hee.. :) bye...ASSALAMUALAIKUM..

Comments

Popular posts from this blog

Revenge

INDAHNYA PERSAHABATAN

TAK PAHAM...