KETABAHANKU

                                                بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
ASSALAMUALAIKUM..
hari ini aku rasa sangat sedih dan perit sagat hati ni..sebab orang yang selama ini aku sayang pergi cm2 je daripada aku tanpa berkata ap2 pon kat aku..kalau korang mesti korang sangat sedih kn..itu lah yang aku rasa sekarang ni..sebenarnya perkara ni  berlaku dah lame dah..tapi perasaan tu tetibe je datang balik setelah aku baca post dekat wal si polan 2..dulu bukan maen lagi dia bercakap seolah2 dia mengharap sangat kasih daripada aku..tapi sekarang dia pergi macam tu saje...sape la yang x sakit hati kan...sedih taw hati ni..ALLAH saje yang pahm isi hati aku sekarang ni....tapi aku redha dengan apa yang terjadi..aku cuba untuk melupakan si polan tu..tapi susah sangat..sebab dialah orang pertama yang betol2 aku  sayang..aku ni memang susah nak sayang dekat orang..tapi disebabkan aku  ni jenis yang cepat termakan dengan cakap orang la aku jadi macam ni...mle2 rase seronok sngat bila bercinta ni..tapi ble dh rase keperitannya memang perh!!! sakit gila la...lepas apa yang tarjadi dekat aku ni..baru aku sedar bahawa cinta ni x perlu la nak cepat2..sebab kebahagiaan untuk kita memang sudah tercatat dah...x usah la kita risau..ALLAH dh menentukan segala-galanya..So,saya harap kalo antara kamu pernah merasai perkara yang same..x usah la nak berputus asa..cuma apa yang perlu ialah hanya dengan banyak berdoa agar kita akan mendapat jodoh yang lebih baik dan diredhai ALLAH...AMIN.. :) 2 sahaja buat setakat ni ya..salam ukhuwah dari saya..ASSALAMUALAIKUM...

Comments

Popular posts from this blog

Revenge

INDAHNYA PERSAHABATAN

TAK PAHAM...