KERINDUAN



Assalamualaikum semua..dh lame saya x update my blog ni..sebab bizy sngt..saya rasa sejak dua menjak ni saya rasa rindu sangat pada si polan 2..entah kenape kemana saja saya pergi ad bende yang kene mengena dengan si polan 2.Betapa pedih dan sakitnya hati saya ni..sya sangat rindukan si polan 2,dan saya berdoa sangat yang kasih sayang saya ni x lebih daripada sayang saya terhadap ALLAH..itu yang lebih penting.si polan 2 mmng suka dengar lagu maafkan kamu(jamal abdillah)..ble sye g je mane2..ad je lagu tu untuk dimainkan...novel pon same..dah 2 novel yang saya beli ad name dye..saya memang x perasan masa saya beli 2 ada name dye..bila dah bce baru saya perasan.betapa sedihnye saya..saya selalu berdoa agar saya dapat melupakan si polan 2..tapi perasan rindu terhadap si polan terlalu kuat untuk saya melupakannya. saya x tahu pada sape nak luahkan perasaan ni..saya memang x mengharapkan yang dia akan balik pada saya,tapi saya harap dia akan faham perasaan saya..talong jangan buat saya macam ni..kalau ye pon si polan 2 ad yang laen,tolongla bagi tahu saya..jangan biarkan saya tertunggu pada orang yang mungkin saya x kan dapat miliki..saya bukan jenis orang yang mudah sayang pada seseorang...saya harap sangat si polan 2 akan faham saya. Saya akan redha jika si polan 2 sudah ad yang laen. mungkin bukan jodoh saya dengan dia..tapi kerinduan saya terhadap si polan 2 tetap susah untuk dihapuskan..itu sahaja buat setakat ni..ASSALAMUALAKUM...:)   

Comments

Popular posts from this blog

Revenge

INDAHNYA PERSAHABATAN

TAK PAHAM...