KELUARGAKU



Assalamualaikum...hari ni saya sangat happy sangat sebab keluarga saya cukup...kalau tak tinggal berapa orang je dekat rumah sebab abang saya dengan saya pergi belaja...ayah pula kerja jauh..bukan senang nak berkumpul kan..bagi saya inilah kebahagiaan yang amat bermakna bagi saya...x kisah la kalau saya x de pakwe sekalipun...yang penting bagi saya ialah keluarga..kalo x de keluarga, saya  pon x leh nak hidup dengan bahagia ...kamu semua pon mesti punye perasaan macam 2 jugak kn...hmm..kadang2 saya terfikir kenapa susah sangat untuk kita menziarahi, atau menelefon ibu bapa kita..padahal mereka lagi penting dari segala-galanya..kita tidak tahu perasaan mereka di rumah..risau dengan keadaan kita..tapi kita buat tak endah pon pasal ibu bapa kita.Ingat kawan2..jangan sesekali buat ibu bapa kita kita menangis disebabkan diri kita..kerana ia boleh membuatkan kita tergolong dalam kalangan anak2 yang derhaka..setiap titisan air mata ibubapa 2 tersangat la berharga..boleh diibaratkan sebagai sebutir permata..semua orang mesti pernah terlukakan hati ibu bapa kita kan...jadi, sama2 lah kita ambil itu sebagai peringatan buat kita..agar kita tidak mengulangi perbuatan itu lagi...ok la, itu sahaja bua masa sekarang..cerita lain akan menyusul...Assalamualaikum... :)





Keluarga yang Lengkap

Mama n Ayah
Tercinta


Along n Angah
Along, Angah, Abang n Adik

Comments

Popular posts from this blog

Revenge

INDAHNYA PERSAHABATAN

TAK PAHAM...