Gagal lagi

                  بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum,

Kali ni kali ketiga aku mewakili fakulti untuk pingpong...
Yeah!!!! =D
Aik, bunyi happy jekan..
Hehehehe....
Sebab.....
dia sambung belajar lagi...
So, dapatla aku jumpe dia...
Kalaula dia faham perasaan aku ni...
Hmmmm.... YaAllah......
Masa pertandingan tu...
dia ada je dekat sebelah aku...
Cume game pertama jela...
Eh, memang ada 2 game je pon...
hahaha.....
Banyak dye bagi tips dekat aku...
Aku down pon, dye tetap ada...
Happy sangat time tu... =D
Tapi.......................
Aku dah patahkan hati semua orang..
Semua orang yang datang bagi semangat dekat aku.....
Malunye aku!!!!!!!! ='(
Ni semua memang salah aku pon....
Aku yang menghampakan perasaan semua orang...
Sebab dorang keluar terus lepas aku kalah tu...
Aku harap benda tu sebagai mimpi ngeri je dalam hidup aku
Dan mengharapkan ianya
Tidak menjadi realiti dalam hidup aku...
Ya Allah sedih betolla masa tu...
Tersangat sedih...
Ya Allah!!!!!! ='(


Comments

Popular posts from this blog

INDAHNYA PERSAHABATAN

TAK PAHAM...

Revenge