Ya Allah, apakah perasaan aku kali ini..
berikanlah petunjuk kepada aku..
lagi setiap masa aku fikir, lagi pelik parasaan aku...
sampai menitis air mata yang buat aku tak tahan tu...
aku tak tahu nak rungkaikan perasaan ini dekat siapa ..
dekat kawan2 pon susah..
sebab aku tak tahu..:'(
jujur hati aku pada dia..
yang aku fikir dia baik bagi aku..
tapi aku ni baik sangat ke untuk dia.??
aku tahu semua orang tu sama..
yang beza cuma amalan kita..
aku taknak orang salah anggap dekat aku..
aku cuma ingin memilih yang terbaik..
selagi ianya terbaik buat aku..
tapi yang menetukannya hanyalah Allah..
aku sedar..
aku seorang hamba yang sering melakukan dosa..
tapi aku mohon..
agar diriku disatukan dengan orang yang betol2 dapat membimbing aku..
hingga nafas terakhir ku..

"seandainya dia tahu,biarkanla...kerana seandainya dia tak tahu..lagi perit rasanya.. ='( "






Comments

Popular posts from this blog

TAK PAHAM...

INDAHNYA PERSAHABATAN

Revenge