Kenangan... =(

Assalamualaikum...
sem ni kali kedua aku masuk Sukan Antara Fakulti...
main pingpong la balik aku...
masa pon perlu manage dengan betul..
penat tapi gembira...hahaha =D
main hari-hari pon tak mengapa..
tapi SAF ni last la aku dapat main dengan mereka yang tahun last..
sedihnyeeee ='(
kenangan yang susah nak lupakan dari SAF pertama yang aku join..
terlalu banyak sangat.. sampai tak dapat nak terucap semua kenangan 2...
simpan dalam hati je la kan...huhu..
harap mereka akan sambung belajar lagi dekat UTeM..
boleh sambung SAF lagi..huhu..
setiap benda yang aku buat sekarang..
fikiran aku mesti kearah lain..
fikir benda yang aku rasa tak akan berlaku melainkan ketentuanNYA...
kalau itu dah tertulis...maka itulah dia kan...
hmm.., mengaharapkan sesuatu yang baik akan belaku nanti..
InsyaAllah... =)
 k la, sampai disini je dulu..cerita selanjutnya bakal menyusul...
Assalamualaikum.. =)









Comments

Popular posts from this blog

Revenge

INDAHNYA PERSAHABATAN

KELUARGA 2