SMILE BACK :)

Asslamualaikum...
hari ni ibarat kehidupanku kembali ceria..
mungkin banyak bende yang aku lalui hari ni..
tapi ada satu perkara yang membuatkan aku lebih gembira.. :D
perkara yang dapat menyelesaikan semua persoalanku selama ni..
persoalan yang terlalu banyak sampai tak tahu nak share dengan sesiapa pun
hanya diriku dan yang ESA saja yang mengetahui semua persoalan tu
dan kini..
aku dapat jawapan tu semua..
dengan hanya satu ayat sahaja..
itu pon dah cukup untuk menjawab semua persoalan tu..
yang tak boleh tahan sampai nanges dibuatnye aku ni..
sebab pendam terlalu lama.. :'(
akhirnya..
itu la jawapannya dan aku terima..
ku terima sepenuhnya..
aku harap lepas ni..
x de la persoalan yang bermain dalam fikiran aku ni..
penat dan sakit sangat..
tu la cerita aku hari ni..
semoga dengan kejadian itu..
aku dapat pengajaran yang baik pada diri aku ni..
k la..cerita selanjutnya bakal menyusul..
Assalamualaikum.. :)

Comments

Popular posts from this blog

TAK PAHAM...

INDAHNYA PERSAHABATAN

Revenge