selasa suka selasa.. :D

Assalamualaikum...
disebabkan hari tu tak boleh nak sign in..baru hari ni aku dapat merasa balek mengupdate blog aku nu..huhu..dah bnyk cerita aku nak kongsikan..tapi dah lpe..haha!! tapi hari ni series aku happy sesangat..mungkin sebab tu aku dapat update blog ari ni...hahaha(ketawa girang):D aku suka hari selasa ni sebab hari selasa aq dapat lihat si dia..sebab ktorang akan selisih kelas..so boleh la nampak dia..aku pun x taw perasaan aku sekarang ni..mungkin aku hanya suka tengok muka dye kot..nth la..perasaan aku ni selalu berubah ubah..aku sendiri x paham perasaan aku sendiri..aku hanya menunggu takdir dan seru dariNYA..biarla sekarang ni perasaan tu mempermaenkan aku..nanti bila aku dah dapat yang sebenarnya..perasaan 2 akan kekal selamanya..:) tapi memang lawak la aku td..macam cover cun pun ad gak..naseb baek x de orang yang perasan aku td..haha..agak la..kawan aku pun kata setiap hari selasa aku agak bergaya la..haha!! tapi aku raa macam biasa je..hee..2 la cerita yang aku nak kongsikan dekat korang semua..hope hari selasa ni dapat membahagiakan aku..haha..gedik je..k la cerita selanjutnya bakal menyusul..Assalamualakum..:)

Comments

Popular posts from this blog

TAK PAHAM...

INDAHNYA PERSAHABATAN

Revenge