KELUARGA 2

ASSALAMUALAIKUM..:) ad pulak keluarga 2 kan..haha..sebab aku dh anggap mereka macam keluarga aku dh.. tapi x de sape dapat melawan kasih sayang aku pada keluarga pertama aku, kecuali yang ESA..dah 5 bulan aku bekerjasama dengan dowang..kalo ade masalah je mesti ktowng akan selesaikan sme2..macam2 dah ktowng lalui bersama..walaupun ade sesetengah downg yang kurang bagi komitmen yang baik.series aku sayang sangat dekat downg..kalau boleh aku x nak berpisah dengan downg.walaupun lepas pementasan ni ramai akan buat hal masing2..saya memang rasa serbasalah sangat ble x dapat nak hadir sepenuhnya mse pementasan nty..memang aku nk ade mase 2..tapi sebab aku ade hal..terpaksalah tinggalkan pementasan 2..aku rasa sedih sangat sebab ni first time aku join programe macam ni..first time pementasan..first time jge audio..last2 aku biarkan macam 2 je..aku tinggalkan keje aku macam 2 je..aku x salahkan sesiapa.,tapi aku salahkan diri aku sebab aku x pandai nk bahagikan mse dengan keluarga aku..aku mengaku 2..tapi aku harap sangat pementasan 2 akan berjalan dengan lancar..x de kesalahan yang menimpa ktowng nty..x de perbalahan..x de yang nak menyalahkan orang laen..itu yang aku harapkan..INSYAALLAH..AMIN..:)

Comments

Popular posts from this blog

TAK PAHAM...

INDAHNYA PERSAHABATAN

Revenge