KISAH JUMAAT


x taw la kenapakan..masa hari jumaat(10.2.2012) hari 2...masa saya nak pergi masuk kelas HE..tiba2 je saya ternampak plk si polan2 ni..dia panggil2 nama saya.,saya segan gila masa 2..memang nampak gedik la saya..hahaha!! tapi saya memang dah lme minat pon dekat dia..sebab dia satu game ping pong dengan saya..dia baik sangat..ciri2 lelaki idaman pon ad pada dia..tapi cuma satu je..dia 2 merokok..mak saya paling x suka dengan orang yang merokok ni...sedih kan..saya berdoa agar jodoh saya nanti ad macam dia..hehe..nak cari lelaki yana betol boleh jaga kita ni susah..dia ibaratkan makmum cari imam la...susah kan??2 la..before this pon saya selalu gak la terserempak dengan dia..saya selalu nampak dia dekat kafe la..kawan2 dia pon kenal saya..bestnye!!!happy sangat bila datang kampus..tapi..kalo saya dkat luar ke ap..saya still fikirkan si polan 2..selalu sangat..rasa sedih saya boleh terubat bila saya datang kampus..sebab saya akan nampak si polan2..saya harap dengan adanya si polan2 ni..terubatla segala luka2 yang sangat parah ni..dah terlalu lama saya menderita kerana si polan 2...saya dah sanggup lagi..biarlah segala kenangan dulu hilang dari ingatan saya..saya harap dengan kehadiran si polan2 ni..kegembiraan akan sering mengikuti saya.. :) itu sahaja buat setakat ni..cerita selanjutnya bakal menyusul..ASSALAMUALAIKUM.. :)

Comments

Popular posts from this blog

TAK PAHAM...

INDAHNYA PERSAHABATAN

Revenge